25.07.2018

Zmiana zasad obsługi płatności klientów

 

Szanowni Państwo,

informujemy, że od 1 września 2018 roku zmienia się sposób rozliczania płatności klientów  za dostawy z Remmers Polska sp. z o.o.

Mianowicie:

  • zlikwidowane zostają kasy w Tarnowie Podgórnym oraz w Gdańsku,
  • nie będą także obsługiwane dostawy za pobraniem (Raben, TNT). 

Będą możliwe płatności wyłącznie przelewem, w dwóch formach:

  1. odroczony termin płatności – w przypadku, gdy klient ma przyznany limit kredytowy, lub
  2. potwierdzona przedpłata (w przypadku pierwszej transakcji klienta w Remmers, przekroczenia lub odmowy przyznania limitu kredytowego). 

 

Informacji na temat możliwych sposobów rozliczeń udzielą Doradcy Techniczno-Handlowi oraz osoby z  Biura Obsługi Klienta.