©

Crossrail Station Canary Wharf, Londyn / Wielka Brytania

Crossrail Station Canary Wharf, Londyn / Wielka Brytania

London E14 5AR United Kingdom

Canary Wharf to kompleks biurowy na Wyspie Psów w londyńskiej dzielnicy Tower Hamlets. Znajduje się on w samym sercu Docklands, dawnej strefy portowej stolicy Wielkiej Brytanii. Dzielnica staje się również coraz droższą i bardziej ekskluzywną strefą handlową.

Dane identyfikacyjne referencji
Wykonane prace:
Ochrona drewna Ochrona biologiczna drewna - profilaktyka - zwalczanie
Typ obiektu:
Dworce kolejowe
Opis
1414 drewnianych belek (tzw. klejonka) musiały wizualnie podkreślić materiał, z którego je wykonano, czyli drewno. Drewno to należało również ochronić przed niszczącymi jegrzybami i owadami. Dzięki ochronie chemicznej drewna drewna konstrukcja jest również chroniona przed wiatrem, warunkami atmosferycznymi i promieniami UV.
Zleceniodawca:
Canary Wharf Contractors Ltd.
Wykonawca:
WIEHAG GmbH
Adres obiektu:
London E14 5AR
Arkusz danych:
placeholder_v2.png
Data/ wykonanie:
2014
Możliwość zwiedzania?
Nie

Wykaz wykorzystanych produktów
 lub systemów

Pobierz

Pobierz kartę referencji (PDF)

  • ©
  • ©
  • ©
  • ©
Pokaż wszystko

Więcej referencji

Budynek miał źle wykonaną i uszkodzoną przeponę poziomą. Zawilgocony mur spowodował wysokie koszty ogrzewania. Instalacja systemu zespolonej izolacji termicznej została odrzucona przez urzędy konserwatorskie. Zdecydowano się na renowację murów w systemie Kiesol, aby wysuszyć ściany i zmodernizować je energetycznie.
Więcej informacji
W przeszłości budynek był malowany różnymi farbami i dodatkowo - z powodu pustostanu - niszczony przez "twórców" graffiti. Substancja budowlana domu Gosslera została trwale uszkodzona na skutek wnikania wilgoci. Elewacja musiała zostać odnowiona z uwzględnieniem ochrony zabytków.
Więcej informacji
Nowe budynki Leidsche Rijn Centrum musiały zostać zabezpieczone przed wnikaniem wilgoci. Duże powierzchnie należało wykończyć w krótkim czasie. Każdego dnia zużywano na miejscu 50-60 pojemników MB 2K. Na zakończenie prac uszczelniono ok. 5 km spawów z zakładką, 1,5 km spawów żelbetowych i ok. 4.000 szczelin stożkowych.
Więcej informacji