©

Terminal Promowy w Norderney

Terminal Promowy w Norderney

Norderney Germany

Wyspa Norderney zmieniła swój image na kurort nadmorski. Zwiększyło to wymagania wobec terminala promowego, należącego do AG Reederei Norden-Frisia. Wszystko powinno być nowoczesne i najwyższej jakości.

Mocno zakrzywiony dach nowego terminala portowego przypomina wydmę piaskową i tym samym wtapia się w krajobraz okolicy wyspy.

Wnętrze budynku podzielone zostało na punkty informacyjne i kasy biletowe, miejsca siedzące, przestronne poczekalnie, kiosk i zaplecze sanitarne. Wszystko jest całkowicie bezbarierowe. Na piętrze znajdują się biura i sale konferencyjne.

W budynku o nazwie "Haus Schifffahrt" znajduje się kryta poczekalnia dla 1200 pasażerów.

Dane identyfikacyjne referencji
Wykonane prace:
Powłoki posadzkowe - systemy dekoracyjne
Typ obiektu:
Budynki biurowe i administracyjne
Inne obiekty użyteczności publicznej
Opis
Zdatne do tworzenia wzorów, odporne na promieniowanie UV, redukujące hałas kroków, bezspoinowe i odporne - takie były wymagania dotyczące powłok posadzkowych w nowej konstrukcji terminala promowego AG Reederei Norden-Frisia na Norderney.
Zleceniodawca:
AG Reederei Norden-Frisia
Wykonawca:
TERRATEC Baustoff & Boden GmbH
Adres obiektu:
26548 Norderney
Arkusz danych:
placeholder_v2.png
Data/ wykonanie:
2017
Możliwość zwiedzania?
Nie

Wykaz wykorzystanych produktów
 lub systemów

Pobierz

Pobierz kartę referencji (PDF)

  • ©
  • ©
  • ©
Pokaż wszystko

Więcej referencji

Budynek miał źle wykonaną i uszkodzoną przeponę poziomą. Zawilgocony mur spowodował wysokie koszty ogrzewania. Instalacja systemu zespolonej izolacji termicznej została odrzucona przez urzędy konserwatorskie. Zdecydowano się na renowację murów w systemie Kiesol, aby wysuszyć ściany i zmodernizować je energetycznie.
Więcej informacji
W przeszłości budynek był malowany różnymi farbami i dodatkowo - z powodu pustostanu - niszczony przez "twórców" graffiti. Substancja budowlana domu Gosslera została trwale uszkodzona na skutek wnikania wilgoci. Elewacja musiała zostać odnowiona z uwzględnieniem ochrony zabytków.
Więcej informacji
Nowe budynki Leidsche Rijn Centrum musiały zostać zabezpieczone przed wnikaniem wilgoci. Duże powierzchnie należało wykończyć w krótkim czasie. Każdego dnia zużywano na miejscu 50-60 pojemników MB 2K. Na zakończenie prac uszczelniono ok. 5 km spawów z zakładką, 1,5 km spawów żelbetowych i ok. 4.000 szczelin stożkowych.
Więcej informacji