©

Systemy parkingowe

Systemy ochrony powierzchni - duża wartość użytkowa i różnorodność estetyczna

Trwałe rozwiązania - niezależnie od poziomu trudności

Różnorodność wariantów wielopoziomowych parkingów i garaży podziemnych jest duża. Spektrum możliwości sięga od mniejszych garaży podziemnych dla domów jednorodzinnych po ogromne, połączone wielopoziomowe parkingi na lotniskach i w centrach handlowych.

Współczesne parkingi muszą być wytrzymałe i trwałe, aby ich użytkowanie było zagwarantowane na wiele dziesięcioleci. Ze względu na codzienne uwarunkowania (np. obciążenia termiczne, chemiczne i mechaniczne) stanowiska postojowe oraz ciągi jezdne na parkingach wielopoziomowych są mocno obciążane, zużywane i w dłuższej perspektywie zostają zniszczone. Źródłem tych obciążeń jest między innymi wprowadzanie wody i soli odladzających w zimie. Spaliny z pojazdów ekstremalnie zwiększają również stężenie CO₂. Ponadto przejazd przez betonowe podłoża powoduje wibracje, a co za tym idzie mikropęknięcia. Ułatwia to przenikanie zanieczyszczeń i szybsze niszczenie stali zbrojeniowej i betonu.

Do tego ekstremalnego zastosowania oferujemy przetestowane i sprawdzone w ciągu wielu lat użytkowania systemy ochrony powierzchni. Systemy Remmers można spotkać nie tylko w budynkach nowopowstających: równie często w obiektach remontowanych znaleźć można rozwiązania zapewniające trwałą ochronę konstrukcji betonowych. Dlatego oferujemy nie tylko certyfikowany produkt, ale również analizę i doradztwo w zakresie planowania napraw, tak aby koncepcja ta stanowiła trwałe rozwiązanie na wszystkich poziomach.

Krajowe i międzynarodowe referencje potwierdzają trwałość systemów ochrony powierzchniowej Remmers.

Powłoka jako warstwa uszczelniająca o wysokiej zdolności mostkowania rys, przeznaczona pod warstwy ochronne i nawierzchniowe ciągów pieszych i jezdni wg przepisów DAfStb, TL / TP-BEL-B3 (Niemcy)

Powłoka jako warstwa uszczelniająca o wysokiej zdolności mostkowania rys, przeznaczona pod warstwy ochronne i nawierzchniowe ciągów pieszych i jezdni wg przepisów DAfStb, TL / TP-BEL-B3 (Niemcy)

Powłoka o podwyższonej dynamicznej zdolności mostkowania rys, przeznaczona do stosowania na ciągach pieszych i jezdniach zg. z DIN EN 1504-2 i DAfStb

Powłoka o podwyższonej zdolności mostkowania rys, przeznaczona do stosowania na ciągach pieszych i jezdniach zg. z DIN EN 1504-2 i DAfStb

Systemy powierzchni parkingowych

Liczba znalezionych produktów 16
 

Widok:

Nr art. 1160

Przezroczysta żywica gruntująca i zaprawowa

Nr art. 1224

Pigmentowany podkład i warstwa bazowa

Nr art. 6191

Pigmentowana powłoka utrwalająca

Nr art. 6050

Powłoka gruntująca w systemach Remmers Deck OS 10 oraz Deck OS 11a pro

Nr art. 6051

Natryskowa izolacja przeciwwodna

Nr art. 6053

Elastyczna powłoka zużywana

Nr art. 6054

Pigmentowane poliasparginowe zamknięcie w systemach Remmers Deck OS 10 oraz Deck OS 11a pro

Nr art. 6073

Powłoka gruntująca w systemach Remmers Deck OS 11a oraz Remmers Deck OS 11b

Nr art. 6074

Warstwa pływająca lub zużywana

Nr art. 6077

Pigmentowana powłoka utrwalająca do systemów OS 11

Nr art. 6076

Pigmentowana powłoka utrwalająca do systemów OS-11

Nr art. 4406

Mieszanka suszonych piecowo piasków kwarcowych

Nr art. 6056

Elastyczna powłoka zużywana

Nr art. 6055

Pigmentowana powłoka zamykająca szczyty zieren, przeznaczona do systemów OS 11

Nr art. 6075

Elastyczna warstwa eksploatowana

Nr art. 6826

Warstwa pływająca lub eksploatowana